diumenge, d’agost 19

...i l'estiu s'acaba


6 comentaris:

Anònim ha dit...

nentttttttttttttt, soc a Papua Nova Guinea!!!! Al.lucinaries.
T`ho explico tot al setembre okis ???

FES_ME UN TURC TRUCA
Pto.net

annikis

Anònim ha dit...

coincidències de la vida, 3 noves bones notícies pel dia d'avui:
una: en Gerard ja és pare!
dues: et retrobo a tu
tres: de retruc, retrobo l'annikis..

un bon regal, no trobes?

Mirant els vostres blogs m'ha entrat una nostàlgia aplastant, amb unes ganes enooormes de veure-us de nou, de parlar-vos, mirar-vos...

bisitos a dojo
Olga de Tàrrega (estudiant de biologia...)

Anònim ha dit...

Uaaaaalaaaaaa!!

Ens veiem al setembre i m'expliques com és tot això!!

Un peto enorme!!

miquel

Anònim ha dit...

Un altre uaaaaaalaaaaa!!

Qiuna alegria Olga!! Ens tornem a trobar!!

Tinc ganes de veure't, de parlar, de riure i de que m'expliquis com et va la teva vida.

Quina emoció trobar-te al blog!! i ja van 4 bones notícies.

Espero ens trobem molt aviat; al setembre seria genial per trobar-nos també amb l'Anna. Et sembla bé?

molts petons Olga!!!

Miquel

Anònim ha dit...

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, em sembla astupenduu!!!!
I tant que ens n'hem d'explicar de coses, amb tant de temps!!!
quan arribi l'anna ja esteu fent una proposta per veure'ns!!! jo aniré consultant el teu blog i espero veure ben aviat "LA TROBADA" amb data i lloc!!

Un petonàs
olga

Gerard Segú ha dit...

Caram!!! Buscant sempre trobes coses inesperades!!!

L'Anna pels confins del món!!! (a veure si actualitzes el teu bloc Annikis, que el vaig mirant per veure si et segueixo la pista i les meninas da plana ja les tinc molt vistes!!!)

L'Olga que dóna senyals de vida (ja tinc ganes de tornar-te a veure!!!! I ara si que tinc coses grosses a explicar!!!)

I el Miqui segueix deleitant-nos amb les imatges marines (tio, que també ens hem de veure d'una vegada!!! Que ja t'enyoro!!!)

A mi també m'agafa nostàlgia de les èpoques passades... que xulos que van ser aquells temps...!!!

Una abraçada i petonassos per les dues mosses i el mariner!!