dissabte, de novembre 3

guaitant Ses Negres...


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres! així que encara estàs per aquí!!! creia que ja eres a Canàries!!! Llàstima perquè t'hauria passat a veure, tot i que al final el pont vaig passar-lo al Berguedà collint bolets i remenant pel bosc.

Anònim ha dit...

Vaja...marxem amb l'Anna el dia 14. Aviat, aviat!! Si no ens veiem abans ens trobem a la tornada i t'ensenyo fotos i ens expliquem la vida. Guai veure't l'altre dia. Hem de repetir més tranquis!!!

Miquel

Anònim ha dit...

apa nene, guaita bé!! quin ull de peix més xuluuuuuu!!!
saps quelcom del centre i l'apartment?????
esperando notícias... i llesta per marxar!!! tu, finde que bé ja estaré més tranqui aixina que abans de marxar podem fer birrilla i planejem el últims detalls... ai mareta meva que no puc esperar més!!! (i avui no sé que passa que estic de malhumor!!!)
(per cert, la vetllada de dissabte bé??? i dinar diumenge suposo que també!)

Anònim ha dit...

Ostres Miquel, m'he quedat impressionat veient el teu blog. Va ser fantàstic veure'ns l'altre dia.

Ves-me guardant les llagostes per quan pugi per aquí. Qualsevol dia amb una bona peça me'l comuniques...

Una abraçada nano.

Anònim ha dit...

Nene, demà dijous potser tinc alguna cosa per tu. He calat dues xarxes, una per sèpia i l'altre per peix divers com pagells, besugs i, amb una mica de sort, alguna rascassa guapa, algun bonítol o llagosta. Demà t'informo xaval!!

Estigues atent al blog!!

abraçades xavalote!!

Anònim ha dit...

Anna, he trucat pel tema de l'apartament i m'han comentat que és millor que fem les reserves d'allotjament i immersions via correu mail. Ja me n'ocupo jo

Vamos que nos vamos!!!

m.