dimarts, de desembre 18


Aprofitant que comença un nou any he decidit fer reformes en el blog. El contingut serà el mateix però el format i totes les publicacions estaran millor ordenades i serà més fàcil l'accès a cadascuna. A més, en breu hi ha previst fer un recull de fotografies de totes les espècies ictiològiques que s'observin i un dossier d'il.lustracions i esbossos que s'anirà actualitzant. I a la primavera les fotos subaquàtiques s'afegiran a les publicacions...espero que us agradi. Bon solstici d'hivern a tots!!

MS

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hahaha! així que ja tornes a ser per aquí després de l'escapada a Canàries? com ha anat, no veurem fotos?

Ara ve nadal o sigui que si baixes per la metropolis avisa i sino espera que tornem a la normalitat de gener que et pujo a veure, segur!

Ens veiem,

Anònim ha dit...

Molt bones wapu!! Ja torno a ser aquí! Aviat penjaré les fotos del Hierro, no pateixis...l'illa increïble...i tu tot bé? espero que sí. Durant aquestes dates nadalenques em toca treballar (per variar) però de ben segur que m'escaparé. Ens veiem llavors! A cuidar-se molt!

Gerard Segú ha dit...

Molt bé!!! Any nou vida nova!! Segur que em seguirà agradant molt el teu bloc!!!

Una abraçada i espero que ens veiem durant les vacances

Anònim ha dit...

Que bé Gerard!! m'encanta que t'encanti. Espero que la Ciara, en Guiu i tu estigueu bons. Us vinc a veure aviat...i petons per la tieta! jeje

MS

Anònim ha dit...

Ooooh!!! Alita!!! L'has dibuixat tu? jo la veritat és que fa molt que no dibuixo res amb cara i ulls, de fet buscava algun curs de dibuix de natura per BCN però no he trobat res que em convenci...

Apa siau! ens veiem,